Ingen ork, ingen ro. Ingen kärlek, ingen tro. †




Man blir så arg när man tänker på det. Man vill bara ge en käftsmäll på den som går förbi. Jag brukar kunna kontrollera mig själv, men den gränsen krymper, blir mindre. Och orkar inte bygga upp den. Allt kan dra åt helvete!
Om man hela tiden ska göra narr av mig, få mig att låta som ovärdig det jag säger, det jag gör. Ahmen... varför bara inte skita i det ? Eller rättare sagt kalla mig fula saker som ni vill säga egentligen.. gör det! Allt skit ni vill kasta på mig gör det rå.. för det kommer bara hjälpa er i slut ändan. För då kommer jag antagligen ge mitt liv till nån mer värdig.. det kan bli min skyldighet. Och ni slipper en sån dum skapelse för erat liv.. -.-

Att bara gå och inte komma tilbaka, lägga en lapp och det står, jag gjorde det för blablabla... vafan? varför bara inte stanna kvar och lösa det? -.- bara dumt ju, spec. när det är kallt...

Jag har ingen ork att göra nått just nu. "Den" får hata mig så mycket den vill.. om den vill komma tillbaka för den komma just nu.. för jag har ingen ork. Jag måste ta itu med mina saker nu.. jag fattar inte hur jag orkar gå samma väg och inte ge se nått slags ljus alls.. men jag har ändå några få fina vänner <3 dom kan få mig att följa dom ett tag, tills dom lämnar mig för dagen eller nått.. så står jag där, på min väg.




Dom där stirrblickarna som kommer hela tiden, paniken som blommar upp. Dom gör det för dom tycker det är kul säger jag. Och så kommer du direkt med nått riktigt onödigt som: du får skylla dig själv. Eftersom du reagerar tycker dom det är kul.. men hur fan då hade du tänkt jag skulle kunna sluta ? Om jag får panik av det? att jag inte har förväntningar, men hoppas... det är väl inget fel med det.. eftersom jag har inga pengar för att få de fixat och får jag inte hjälp så kan jag inte göra nått... men jag hoppas fortf. det gjorde aldrig du.. och det börjar bli jobbigt att diskutera med dig. Spceiellt när du bara sticker utan att fixa undan efter dig?! vafan det handlar om djur hörru! Och jag kommer inte klara av att det blir så här hela jävla tiden!

så låt oss vila ett tag, jag måste ju iaf det.. och om det fortf. är så att du hatar mig ... förlåt men just nu får du göra det en stund til då.. för jag kommer nog inte ändra nånting just nu förns jag har kommit in på rätt spår igen...





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback