If all you have is leaving. I'm gonna need a better reason to write you a love song today..

Hej Bloggish :3 just nu sitter jag inne  i Julias rum och spelar lite musik i min ensamhet.. Idag verkar det ju vara nyår och jag är taggad även om jag knappt sovit inatt :s och alla mina pengar på mobilen tog slut oxå... hade 160 kr.. och somande mitt i ett samtal.. känns ju sådär helt OKEJ! ne, fml.. D:

Idag ska jag Jonna, Anton J, Sebbe och kanske Danne hänga med ut t nått random place mitt ute i skogen :3 och så ska vi skjötta fyrverkerier! :D :D :D jag är en sån där som blir hyper och av sånt av nån konstig anledning! :p

Igår var man med Jonna fram eftersom hon sov hos mig från torsdag t fredag! Vi hade trevligt :) men hon fick lite ont i magen ochså så då tog jag handom min lilla flikka >:3 ( haha misstolk som fan  ^_^ )

Iaf.. sen kom Emil runt 2 och så fick han se mitt lilla hus och wierdofamilj :S men det gick bättre än jag trodde!

Sen satt vi igång film och hade mysPys :) det var trevligt ^^

Men nu ska jag slänga lite bilder på mig idag men jag det är bara för just nu! Sen ska jag byta om t nått mer vettigt! :) inte för att ni ser kläderna egentligen men..

jaja here they come!







Vad har du på hjärtat
Postat av: †millalouise

bloglovin byte? här är min:

http://www.bloglovin.com/blog/2164122/1998

förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2012-01-01 @ 16:45:59
URL: http://millalouise.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback