"I dream in darkness. I sleep to die, erase the silence, erase my life." - Evanescence

Jag har tittat runt lite på fb och typ alla lägger upp den här lilla texten:

Äter du, är du tjock. Äter du inte, är du anorexia barn.
Dricker du, är du alkolist. Dricker du inte, är du feg.
Läser du böcker, är du nörd. Läser du inte, är du dum.
Om du röker, är du " cool ". Röker du inte , är du en nolla.
Har du sex, är du en hora. Har du inte sex, är du feg.
Använder du smink, är du fjortis. Använder du inte smink, är du ful.

Det är inte lätt att vara sig själv..


sant.. men vafan? om typ alla tycker så sluta kritisera folk rå, kanske man inte behöver lägga upp sånt hela tiden?  -.- lixom om alla hela tiden ska gnälla oså. Ja men ge er med alla onödiga kommentarer och skit?! Annars kommer ju inget hända... så om ni inte fattade vaför folk lägger upp detta.. ja nu vet ni iaf.




Bilder från igår*

en av dom fulaste bilderna jag tagit på hela veckan tycker jag nog iaf! Men jag bjuder lite ;*




hah vafan? xd



vi är ju bara sexig! ringa oss?


igår kom jag hem efter ett litet snack med Simon om 22 dec!

När man kom hem var det bara ut och rida och göra det man skulle!
Typ belöning var pannkakor, fuck yeah!

Och så tog man en dusch och la sig och titta på film och messa lite ;*
Blir väl att stanna i stan på tors tror jag :)


hejsvejs så länge :*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback