Fina lilla du...ser du inte hur fin du är på alla sidor av dig! Även på dom mörkaste sidorna av dig lyser du upp utan solens strålar! ♥ ( Jonna ta åt dig! )

hej alla mia små läsare :)

tack fina Jonna älskar dig massor! We are the world together Sniglen ;*


Idag har jag varit hos Emil :* hihi det var trevligt! Och nu ska han åka t Falun och spela innebandy t tors! Så jag ska väl försöka fixa så jag kan träffa han på fredag! :* hihih slänger in en liten bild på oss idag ;*




älskar dig Emil!

Just nu sitter jag hos Jonna och  lyssnar på bra musik har det allmänt trevligt. Musik fick stå för Erik Hassle- Bitter End den är grymt bra! Sebbe på skyoe och fina leenden från Jonna! <3

Älskar dig oxå Jonna! Och tack för ditt gulliga inlägg, det värmde jätte mycket c': <3


nu ska jag ha en fortsatt trevlig natt och njuta med massa awesome musik! :*

Vad har du på hjärtat
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hejsan allt bra? ♥ :)

» följa varandra via bloglovin?

Ha en bra dag!

2011-12-28 @ 12:42:30
URL: http://mohammedis.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback