Dag 4 - 3 saker du inte visste om mig...

1. Jag sitter i duschen.
2. Jag är tuggummiberonde.
3. Jag hatar folk som knäcker fingrar, nacken osv..osv... men ändå gör jag det själv..





Idag har jag haft julpyssel... eller nej skolan har.. för jag har åkt BMW :D MIN BIL**
Och så har jag tränat i medborgarhuset inför imorrn :) nu måste vi bara hoppas rösten bär och att båda kan den helt tills imorrn :o men jag hoppas det går hem! <3


Ska snart iväg t örebro och kolla på lite kläder med mormor :) hell yeah... or something.. :s

Så får det bli att åka tåg t pappa på fredag och stanna tills lördag :) Julafton i V-ås! Och så åker jag hem till lilla Nannberga och firar på Juldagen! Och nyår blir lite random antar jag ;o



Jag avslutar detta inlägg med lite mer kärlek till mina svarta "niceiga" BMW :*** ( because it's mine ) >:3

hehe bjuder lite :S



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback