Breathe me.<3

Idag på morgonen ska man börja med att dampa loss på sin lillebror.. -.- ska ha ett helt jävla glas ( typ största ) och ska äta upp det på ungefär: 20 min.. vilket inte finns i hans värld egentligen ( det tar en halv timme att äta en macka lixom.. ) jävla dum huvud -.- asså nej, tycker synd om han.. han kommer typ dö av sin osmarthet! Men ändå.. han måste fått det från nån ändå.. men ingen i min familj är riktigt smart egentligen ! inte jag heller tror jag.. men när man inte orkar med sig sjäv vissa gånger har man inte ork med att vara en sån där som ska hålla käft ta allas spydiga kommentarer och göra allt dom säger.. för att du är störst.. du får göra mest, dom andra får sitta i soffan pch chlla och den som är allra störst får inga uppg. utan sitter och göra saker han vill göra näst in till... så är det iaf i min familj.

Just nu sitter jag här uppe med Antonboii och bloggar till er c:

DET FUKKING SNÖA IGÅR!! :D btw..
men inget kvar idag typ :c         c'est dommage!

Idag hoppas jag att det ska avslutas bättre :) med mer snö kanske ? ^_^ 

jag avslutar med en fråga! :)















//Event. <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback