✌ ✌

Skolfotot gick åt helvete som vanligt då jag var inställd på att sitta ner vilket jag inte fick, väldigt glad över det men då måste man stå lite mer i profil och då visste jag inte hur jag skulle le osv. så nu än en gång kommer jag att behöva lida igenom ett år av hemskt skolfoto, men vad gör det om 100 år?... Annars har den här veckan rullat på väldigt bra och snart kommer ÄNTLIGEN älskling hem, är så jävla förväntansfull så det är sjukt.
 
Imorgon efter skolan rullar jag iväg till Västerås och ska sola en sista gång innan han kommer hem, chilla med pappa och brorsan innan han kommer hem på lördag, kan ju finnas risk för damp anfall but hey, understand me in this. Hahah herregud här sitter man och gnäller på Ylva och så är man exakt likadan, oups... :P Hade ett hål idag så jag och Amanda stack till Lidl för att köpa lite choklad och sedan bara va ute i solen, det var väldigt skönt faktiskt för har inte gjort det på 100 år känns det som. Sommarn får inte lämna oss än :-(
 
Igår hängde Amanda med mig till solariet efter skolan och det var så nice att bränna på lite igen, finns ingen bättre känsla än när man kollar brännan efter. Är typ beroendeframkallande! Nä men dags att plugga lite till källkritiken som jag har imorgon så tilldess BYYYYE!
 
 
 
 
follow me on instagram: eeemmagustavsson
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback