Last months

Herregud vad länge sen men det händer väääldigt mycket i mitt liv just nu och jag har knappt tid för att sitta på internet känns det som! Jag har haft skit kul med alla mina vänner och haft lite festligheter för mig under halloween t.ex :-) Har seriöst bästa vännerna som lyser upp min vardag plus min finaste favvis kille!
 
Har gjort maassa grejer med honom också men jag orkar inte berätta allt i små detalj då dessa två månader har varit hela full späckade really! Det var förra helgen som jag tog det lungt för första gången på typ 1,5 månad om inte mer men det har varit värt det! Jag ger er en bildbomb med bilder under den månaden som varit bara för att ge er lite inblick i mitt hemliga liv nu för tiden, kraaaam ♥
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback