Senaste veckorna

Shit vad jag har blivit seg på att blogga... ska snabbt kasta ihop lite bara :-) 
Har nu varit i Blekinge och haft det super skönt tillsammans med Anton och hans familj. Har shoppat lite och bara tagit det lugnt med pingis, vandring, bastu och maaaassa godis :P Japp, det var omöjligt att undvika ;-) nej men det har varit bra förutom lite synd att Jack blev magsjuk på slutet av veckan där :/ 
 
Har haft nationella i SO, orientering och matte den här veckan så har bara ett matte nationellt kvar och det känns sååå bra! Kommer bli godkänd och lite till som det ser ut just nu och jag är jätte nöjd! :D Och idag så fyller jag minsann 16 bast och har t.o.m fått tårta i skolan av bästa Linn och pappa var här i går och grattade mig med lite pengar inför Frankrike resan nu på söndag, väldigt nervöst och kul samtidigt men jag måste börja packa å greja snart... sista minuten som vanligt blir det väl :P
 
Här kommer en bildbomb bara för att jag inte orkar skriva mera och ska nu ut i stallet till min älskade pålle så vi höres, kommer ta bilder i Frankrike så glöm inte att checka in till nästa helg och kolla! Puss ♥
 
Btw, ny hårfärg: Sombre ;-)
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback