För jag ska resa mig ur aska, upp från mina knän. Värsta superman, jag krossar allt i min väg. Du ska få se på vem du kastat, är inte som förut. Men pass på allt det där, bara se på mig nu

Första dagen utan datorn och det kändes tomt, men jag har en padda jag kan använda och mammas dator i värsta fall! Så jag borde klara mig :-) Igår hade jag en stor städning i rummet och tände lite ljus till när jag skulle sova, tog desstuom tag i mig själv och tränade lite och det var sååå skönt att känna brännande smärtan i kroppen igen! :D Förhoppningsvis borde jag också kunna komma igång med löpningnen snart igen men än så länge är det lite svårt att avgöra :S 
 
Mår faktiskt riktigt bra och det är så skönt att ha sina vänner ♥ Imorgon så åker jag till Mathilda och har en tjejkväll så det kommer bli grymt, love uu girls! Nej nu måste jag fortsätta fixa mig här hemma, puuuss
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback