Teatime

Har haft en sjukt bra helg tillsammans med Anna hemma hos mig, eftersom min familj åkte iväg till Dalarna blev jag hemma själv vilket ägde! Vi har firat henne, käkat marängtårta hemma hos henne farligtgott*_*, moffat godis, chips och popcorn, haft lite "spa-kväll", kollat på film ja...... listan blir längre när vi plussar på alla hemmasysslor vi har haft att göra ;-) 
 
Firade mina två älsklingar i Torsdag med lite fika på Håges, grattis igen Anna och Linn ;* Idag har jag nationella i svenska, omg har inte förberett mig tillräckligt känner jag så önska mig lycka till nu!!!! Ska dricka upp mitt tee och bara lugna ner mig själv, försöka iaf :/ Tänkte förövrigt lägga upp bilderna från tjejkvällen snart också, hahah hundra år efter men det är ju trevligt ;-) Nej nu måste jag gå, pusss ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback