No place I rather be

Heheh.... var ett tag sen, men har verkligen inte haft orken att skriva här har väntat på ett par bilder ett tag nu också *harklar mig*.... men hoppas jag kan få dem snart! ;-) vad har hänt i mitt liv då? Jo, jag har bowlat, hafe tjejkväll, ätit massa onyttigt, börjat rida igen, tränat lite, träffat lite människor, kollat och beställt klänning till lärarmiddagen (y) och bara försökt tagit det lugnt! 
 
Började lovet egentligen med tjejkvällen hemma hos min pappa så tog tåget in till Västerås, käkade tacos, godis och massa chips! Kollade massa film, skrattade och spelade massa buzz också vilket var riktigt kul, lätt bästa starten på lovet! ♥ Var sedan hemma nästan hela lovet efter och tog det ganska lugnt, gjorde lite vad jag ville och tränade. Drog sedan till Västerås igen och bowlade med pappa, Victor och hela Ann-Sofies "sida", kom sist som vanligt ":)" 
 
Skolan började där på måndagen där och har chillat runt där tills nu. Har haft NTA alla veckorna tills nu så har inte haft något i skolan alls, rätt skönt att det är över ändå! Och helgen som vart nu har också bowlat fast med Anton och två av hans vänner, käkade lite... ja jag förlorade igen medstaket. Söndagen kom Lénie hem till mig och vi färgade håret på henne, ska säga att det var inte det bästa förutsättningarna xd. 
 
Ja och nu har jag den här helgen för mig själv hemma så funderar på lite saker men har annars bara inplanerat fika med tjejerna på torsdag, Anna och Linn fyller 16 så de blir stora tjejer nu! Summerar upp det här veckorna som varit som väldigt roliga och bra så nu väntar vi bara in påsklovet ist :)))
 
Har inte så mycket mer att berätta som jag kommer på iaf så ni får ha det så bra så skriver jag mer en annan gång, goodbye ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback