Headlights

Hej från en fortfarande sjuk tjej, är jätte täppt och är as trött av någon anledning! Åkte in med min mamma till stan idag och köpte lite grejer, pratade massa och hade det allmänt trevligt :-) Köpte något packet med fotbalsam och badsalt eller något liknande + supersköna sockor så ska fixa bebisfötter idag tänkte jag ;-) Juste, ifall ni har provat ÖoB lösögonfransarna någon gång så skriv gärna till mig så att jag vet ifall det är bra eller inte, har köpt ett par men ifall det inte är så bra kan ni säga till i förväg tack ;* Har annars kollat runt på internet efter några bra smycken inför lärarmiddagen och skolavslutningen men hittade inget som var riktigt "wooow" så får åka iväg till Örebro eller Västerås och kolla. Beställde iaf hem en ny baked eyeshadow palette från e.l.f som jag hoppas är bra! Riktigt glittriga färger så det kommer nog bli skit snyggt till sminkningar, finns fortfarande en massa grejer jag vill köpa men får försöka hålla lite i pengarna nu ett tag :/ hahah inte lätt </3 
 
Kom precis in från en ridtur runt Nannberga med mamma, var skönt att få komma ut och få luft. Var lite jobbigt att ha en sån pigg häst när man själv var helt slut av att skritta lixom men det gick bra! :-) Ska snart äta grillat för första gången det här året tror jag, saknar grillat sjukt mycket så kommer nog bli matkoma idag :P uppgiften blir att inte äta så mycket godis idag helst inget om jag klarar! Ni får önska mig lycka till ;-)
 
Skriver mer någon annan dag, love ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback