Cream

Våffeldagen idag och jag åt mer grädde en våffla, vadå gräddmonster? I know men jag har tränat och ridit så don't judge. Har börjat strecka walkning dead så är på säsong 2 nu, älskar skiten! :D Var väldigt blåsigt idag när jag var ute och red på Gulliver hade ju damp, vad ovanligt. Hade engelska nationella idag och det gick väl okej, hoppas att jag får C iaf :s heheh det blir nog bra :p Åh herregud måste bara berätta om min totalt misslyckade redovisning i fysiken idag.... skulle enkelt och kort berätta om sateliter, forskning i rymden och att man vill hitta liv på andra planeter men jag fick blackout och börja prata om saker jag inte har en aning om och stammar och sluta med: " Skit samma, vi tackar forskarna för all framgång de har gjort och att vi kan så mycket idag! ", hade pappret med allt på framför mig men skulle improvsera för att inte läsa innantill, det sket sig totalt. Vill bara gräva ner mig för all framtid....
 
Nej nu har jag inte tid, walking dead är det som gäller, puusss ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback