I'll walk right up to you and put one finger in the air

Ännu en helg med fler dagar än 2 hahah bästa! Anna och jag drog hem till henne å chillade innan vi åkte med mamma hem! Gjorde chokladbollar och pratade ut som saker, så jävla behövligt ❤️ 

Igår åkte jag med pappa hem och hämtade Jonna på stationen vid cirka 7 :-) snackde, skrattade och spelade Buzz vilket också var väldigt behövligt! 

Drog ner till stan idag å handlade inför lärarmiddag osv. Samt lite random så ska försöka vara swag å komma ihåg att  lägga upp bilder! :P solade med Jonna idag också så brännan är i full gång, bästa känslan så hoppas bara jag hinner en gång till innan skolavslutningen! :-) 
 
Skriver mer en annan dag, puuuusss ❤️










Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback