Cause your a sky full of stars

FYFAN VAD FINT MED SOMMARLOV!!! :D samtidigt suger det riktigt hårt att man ska lämna sin finaste klass just nu också! :-( men vi kommer att fortsätta träffa varnadra hoppas jag å de är som en liten extra familj till mig så jag tror verkligen vi kommer hålla kontakten! :-) ♥
 
Det har hänt så mycket den här sista veckan i skolan å första dagarna av sommarlovet så jag tror jag skippar att berätta allt innan det för det kommer jag allvarligen inte ihåg. Men jag börjar med våran mentorsdag i Kvarnsjön som var hur skön som helst, blev en nyans brunare å det var väldigt många som brände sig ordentligt så fick leka mamma å säga åt alla att smörja in sig för att inte dö till natten men tyvärr så var Lukas ett hopplöst fall å han fick sjukt ont ;-) Vakande på onsdagen pisstrött efter bara två timmars sömn å packade ihop allt med klassen för att dra å kolla på Gäddans Festival i folkets park. Drog med Lenie hem sen efter det å chillade lite innan vi gick till skolan för att pynta traktorn vilket blev kaos p.g.a ingen kom typ men det löste sig tillslut :-) 
 
Sedan var det såklart dags för skolavslutning å några tårar kom det, var sjukt jobbigt att stå där å säga hejdå till alla lärare å min klasskompisar men samtidigt skönt med ett efterlängtat sommarlov! :-) Åkte sedan å fikade med pappa, bror, mormor å morfar innan vi åkte till Köping för Jims stundent, sjukt bra kämpat storebror! ♥ 
 
På kvällen åkte jag sedan in till Lenie på grillfest å hade det trevligt där borta ;-) tack alla som var där! ♥ 
I lördags var jag på 1D tillsammans med Ida å det var nog en av de bästa dagarna i mitt liv å våran sektion fick både Niall & Harry att vinka åt oss så jag är väldigt nöjd med den kvällen, att höra alla i publiken sjunga å se One Direction i verkligheten?!?! Det går inte att beskriva hur mycket kul jag hade där borta å nästa år när de kommer ska jag lätt gå igen, sjukt bra! ♥♥♥  Pust... det var allt det som hänt som varit roligt hittills, har varit hemma sedan dess å bara tagit det lugnt, varit ute å gått med Nellie varje dag å tog mig i kragen i går och sprang 5 km vilket jag bra enligt mig, stolt för att inte gjort det på typ 2 månader så :P  Nej nu måste jag sluta skriva, får fan ont i händerna men ska försöka skriva snart igen nu bjuder jag på en bildbomb sålänge ;* Hare så bra 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback