Lol, no more good feelin'

Tjena, fick ta mig en sväng förbi akuten igåt efter att ha åkt pulka rakt in i ramparna(hur ska man skriva det i plural?) då skulle ju snälla Emma ta emot smällen med foten för att inte skada varken mig eller Adisa fast det resulterade i en rejäl stukning och senorna runt fotleden är av, jippe. Ser jag fortfarande fram emot filmgalan? Nej.
 
Stannar iaf hemma idag för att få vila ut lite efter en sömnlös natt och smärta, mamma kommer hem med kryckorna åt mig idag så nu får jag underhålla mig själv med ett as starkt höger ben av allt hoppande! Det tråkiga är att min stabilitet i vänstra foten kommer aldrig kunna bli lika bra som innan vilket ger mig större risk att kunna stuka igen och förvörigt blir det svårare att stå på ett ben nu. Som tur är att jag har bäst stabilitet i högra så jag har ju ett bra ben. Annars har väl helgen varit rolig då jag har varit hos Anna och bakat, kolla film, gått fram och tillbaka till Ica, skrattat tills tårarna rann, umgicks med tjejerna en stund där vid backen, fikade lite ja. Det var nog min helg i en sammanfattning :-) 
 
Ska plugga lite nu och sedan blir det väl tv tittande eller något, kan ju inte riktigt träna på ett tag nu. Hatar livet för tillfället men det är okej. Skriver ifall något roligare händer nästa gång, syns.
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback