Drunk in love

Herre-min-ge vad mycket jag har haft att göra denna vecka, bara ett prov men massa saker som ska vara klar tills nästa och sedan all denna träning. Måste börja planera upp dagarna lite bättre, hur nu det ska gå... ahja! Everything is possible eller vad säger man? ;-) Idag tänkte jag iaf lägga ut bilderna från förra helgen alltså allt jag fått hem ;-) 
 
Annars har min vecka varit fullspäckad med saker som plugg, träning och försöka hinna prata och umgås med vänner och älskling! Så ska pusta ut lite nu i helgen och kanske göra lite plugg ifall jag hinner för att imorgon åker jag in till stan och är med min finaste Anna, kommer bli super bra ♥ Sedan på söndag så bär det av att åka pulka med tjejerna, kommer bli sjukt kul! :p Får se om jag överlever bara, brukar inte ha turen på min sida :S åååhhh har kollat på världens snyggaste klocka men har inte riktigt råd just nu, blääää :( Ba så ni vet!
 
Stay beautiful babes, love ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback