Februari

Herrejisses, ja jag lever i fall ni började fundera! ;-) Har inte kunna skriva något eftersom det inte har hänt så mycket de första veckorna pga av min jävla fot.... har haft problem med att tränat framförallt. Vill rida, springa, träna, gå vart fan jag vill, dansa, dampa runt, faktiskt kunna vara glad?! Hatar att inte kunna göra typ något och min fot började bli bra igen gjorde jag det värre igen. Nog för att jag kan gå men inte ens långt. Har aldrig haft ångest tror jag men så fort jag kommer hem, går in på internet och ser hur andra tränar eller ser att Cassey gjort nya videos trycker det bakom ögonen. Är verkligen inte skapt för att ligga still, vill ha musker, kunna springa längre än andra, lyft tyngre ALLT! Mitt liv hade precis blivit bättre, var hyffsat med min kropp på väg åt rätt håll lixom. TACK SOM FAN HELVETES JÄVLA FOT
 

Som tur har jag mina underbara vänner som stöttar mig och alltid får mig att le, så utan er säger jag bara! ♥ I måndags efter skolan drog jag iväg på ett-års kalas med Anton och hans familj. Lilla Jack fyllde ett år och han var så söt, väx inte upp bebis! :( Stannade kvar i stan hos Linn, vi snackade, gjorde popcorn, åt massa annat, kollade film, lyssnade på musik och hade det riktigt mys med hennes djur :-) Vaknade nästa dag och ställdes oss och gjorde lchf chokladbollar, fyfan vad gott det var! Mitt liv är räddat ♥ 
 
Gick iväg med Linn och mötte upp våra brudar, gick till Palermo och umgicks på friluftsdagen. Handlade en läppenna och bebbos årspresent så det var gött! Drog hem till Linn igen och så satt vi alla och lyssnade på gamla låtar, skrattade, höll på med hennes hamster och kanin. Personligen älskar jag hamstern Rufus och har blivit bästa vän med honom typ :p 
 
Idag var jag iväg till Vasa och var elev för en dag, hängde runt med Sara och sov nästan på typ alla lektioner. Hahah var lite trögt om jag får säga så ;-) Hoppas iaf mina val till gymnasiet blir bra nu för det känns som att jag är ganska säker. Det var allt jag hade att uppdatera er med för den här gången iaf och nu kommer lite bilder, enjoy! :-)
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback