Latest

Hejsan ett snabbt inlägg lite om de tidigare veckorna som jag har spenderat på bästa sätt med min älskling i Stockholm där vi har gått på Grönan i två dagar, shoppat, sovit på hotell och bara haft det bäst! Det har verkligen varit de två bästa dagarna i mitt liv och jag älskar dig baby tills det inte går mer! ♥ Sista helgen innan skolan började sen var jag med älskling i Västerås där vi bara myste och drog med pappa och Victor till Aqua Nova för att bada en hel dag. Mitt sommarlov har varit det bästa på väääldigt länge, det bästa någonsin måste jag nog säga! Underbara kvällar tillsammans med mina bästa vänner, power meet, spenderat way too much pengar, de två dagarna i Stockholm tillsammans med älskling, träffat nya härliga människor och de dagarna man bara umgåtts med familjen, tack till alla som har varit delaktiga :-) 
 
Nu har skolan börjat iaf och det har rullat på bra med shyssta klasskompisar oså, kommer bli bra 3 år skulle jag  gissa :-) Idag fick jag äntligen min efterlängtade dator så förhoppningsvis kommer jag uppdatera mera igen, men säger inget att jag ska si eller så... Hoppas alla har fått en bra start på deras hösttermin, skriver senare puuuss ♥
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback