♛ Cause I'm all about the bass ♛

Började dagen med en ganska lång sovmorgon som jag spenderade tillsammans med Amanda, käkade filfrukost och snackade alltmänt om en massa saker :-) Skolan gick ganska snabbt idag och har nästan gjort klart min engelska idag så blir rätt chill den här veckan också hoppas jag. Är det okej att man redan typ har börjat tröttna lite på att arbeta? ... haha nej nu får jag skärpa mig det har inte ens börjat än, wäää vill ha mera sommarlov :(
 
När jag kom hem idag fick jag äntligen övningsköra för första gången så drog ut runt trianglen som vi kallar det och det gick bra, dog inte som ni märker :p Nej men det gick bra för att vara första gången och var egentligen inte så nervös som jag trodde jag skulle vara så det var bra! :-) var ute med hästen på typ världens långtråkigaste skritt-tur och har precis landat i soffan med täcke & te. Inväntar att min älskling ska spela klart en match, blir gårddagens PH som underhållning innan nästa börjar för idag :))))) hoppas förgäves att det ska bli bra någon gång men snart börjar BB så vi får tro att det är bättre. 
 
Imorgon slutar man vid 15.00 så har 10 min på mig att gå till bussen så ah no stress säger jag bara ":)". Ändå ganska bra tid för att vara Arboga om du frågar mig xd Ska se om jag hinner köra något imorgon annars är det springa på min lista eftersom jag inte hann idag -.- ah kult' inlägg osv. men jag skriver när jag har något mer värdelöst att skriva om ;** hej så länge, puuuss ♥
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback