Tröött

Var ett tag sedan jag skrev något igen, har haft fullt upp verkligen och är helt slut nu! Imorgon ska jag stå och sälja fikabröd med Lénie igen, så idag måste jag baka och fixa.... palla inteee. Det är iaf sista gången nu så det är något att se framemot iaf! :-) Har gjort engelsa nationella igår och jag kan faktikst säga att jag är nöjd med in insats! Annars var jag in med mamma och mina två bröder till Palermo och käkade, tog en räksallad ist för kycklingsallad den här gången :P Åh har föresten börjat hoppa lite i min grannes hage och det går faktiskt bra, han är framåt emot hindrerna och vill gärna hoppa så det är superskönt! :D 
 
Förra helgen tog jag med mig Anna till Västerås och shoppade lite, käkade och hade det allmänt trevligt! Åt däremot allt för mycket mat och hade jätte uppsvälld mage hela dagen men vad gör det om 100 år? Måste försöka skriva lite mera i veckorna men ni får stå ut ett tag till, nationella och massa mer måste bli klart först!  
 
Ha det så bra! ♥
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback