Monday

Första dagen på praon, check! Är väldigt kul att få vara där ska jag säga! :-)
Trivs jätte bra med alla och jag är inte sysslolös! Har egentligen ingen tid att blogga just nu så ni får stå ut med ett väldigt kortfattat inlägg!
 
I helgen har vi bytt brunn och har bakat dumlekakor, det ända "nya" som har hänt kan man säga! 
Idag vakande jag och fixade mig och drog iväg till Pops, fick träffa många av som och fått stått lite i kassan, hjälpt kunder och packat upp massa kläder, känns som att man jobbar där typ. Får göra mycket och det känns kul att dom litar på och låter mig göra så mycket! Nice :-) Har förövrigt köpt ett par skor och joggingbyxor som ni redan vet men iaf, fick dom igår och jag verkligen älskar dom! Utan skorna hade jag inte klarat av dagen kan jag lugnt säga!!!!
 
Imorgon väntas praoen och gymmet ben & mage, blir att köttaa sönder ;-) Nej nu måste jag ringa älskling och fixa lite med svenskan, love Emmaa
 
Bilder från helgen! ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback