Let me be the one to light a fire inside those eyes

Herregud hinner ju fasen inte med att blogga längre, hatar liveet typ. Tänkte iaf berätta lite om helgen för er :-)
 
Fredag:
 
Studiedagen var där på fredagen så drog till Anna runt 2 och vid 6 åkte vi 4 tjejer iväg mot Västerås, blev hämtade av pappa och åkte till Hälla för att handla lite saker inför kvällen, drog hem till mig och stannade där tills det var dags att åka till stan för att gå på bion!
 
Filmens handling var jätte bra men jag blev besviken då jag knappt blev rädd, Anna och jag satt bara och käka popcorn hela tiden..... hade verkligen förväntat mig att den skulle vara riktigt läskig :(
 
Efter filmen åkte Mathilda och Ronja hem igen och Anna stannade med mig i Västerås, hahaha spelade lite Buzz och gick och la oss typ, så jävla tröttaa
 
Lördag:
 
Anna och jag tog det as chill, ända gången vi gick ut var när vi åkte med till Ica Maxi och handlade! Gjorde fruktsallad och spelade massa Buzz. Eftersom att filmen inte var något läskigt tog vi min favorit skräckfilm, Insidious lovar jag har sätt den 10 gånger och jag blir alltid lika rädd, älskar den filmen snart kommer tvåan <33333333 
 

Söndag:
 
Vi gjorde läxa tills vi skulle åka till Arboga igen = 3 timmars plugg -.- Käkade lite nudlar och spelade kort innan vi drog och sedan stannade jag ett tag hemma hos Anna innan jag åkte hem.
 
Typ hela min helg i en kort sammanfattning :-)
 
 
Var iväg och gymmade idag så jag ska försöka hinna skriva om det snart!!!! Ska hoppa in i dushen nu, raka benen och lägga mig och läsa svenska boken, kill me.
 
Godnatt kära läsare ♥
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback