Tired

Hejhej, shit det var ett tag sedan nu! Har haft fullt upp och om annat haft det lite jobbigt..... ibland händer saker som man inte är beredd på och då måste man leda ljuset och vara den man kan vila huvudet emot. 
 
Men förutom allt detta så har jag bara gymmat, varit i skolan och vart hemma med hästen och familjen. Inget speciellt helt enkelt. Tog en springrunda med pappa förra helgen vilket var något nytt, men nej annars inget speciellt!
 
Och denna helg bubblade Anton och jag hemma hos Natta & Emelie, det var jätte trevligt :-) kollade på the conjuring och cops out innan vi gick så att jag vågade kliva utanför dörren :ppp självklart skulle massa saker hålla på att krångla som det aldrig gör annars men jag var ju där, always.... undrar faktiskt ibland om jag är "oturs tekniskt drabbad", as bra förklarelse! :-)
 
Värdelöst inlägg men nu vet ni att jag fortfarnade finns, bye ♥
 
 
(inte min bild)
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback