Story of my life

ÅH HERREGUD idag kom One Directions nya låt från albumet Midnight Memories ut, gud den är verkligen as bra!!! Lääängtar tills när jag står där i arenan och kommer höra allting live ♥♥♥ Sedan kommer Believe ut 25 december i USA iaf, omg bästa året framför mig! Hahah fan har så jävla mycket att längta till och det skadar inte :-)
 
Började höstlovet med att åka in till Västerås, fixade lite med filmen vi filmade i går, snackade med Anna, lyssnade på nya låten, pratat med älskling, Emelie och Natta i hundra år... hahah som spelar lol och jag ah.... fattar ingenting! Imorgon blir det upp och ut och röra på sig med pappa på spåret, ska bli skönt att flåsa lite igen! 
 
Drack lite varma koppen för någon timme sen och är hungrig igen, livet ♥ Ahja ska slå igång en film och mysa ner mig i sängen, ha ett bra lov så hörs vi!
 
Bye 
  
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback