Hold Tight

Hejsan beställde hem en jul klänning igår och måste fixa pengar till håret, måste göra en förändring nu... hahah 100 år efter!
 
Förövrigt så var jag inte med på badet idag utan satt bakom skidstugan och vänta i 20 min ist för att gå 3 km :))
Imorgon bär det iväg till Västerås för att kolla på hur man gör på en teater, fett värt? NEJ
 
Ska iaf göra bananpannkaka och ta med! ;p lagom tjock men jag klarar mig fan inte på en fucking macka och lite yoghurt.... vill dom svälta mig eller?
 
Ska käka lite och dra ut i stallet, och sedan PLUGGAAAA!! Skypar med Anna och väntar på 16 sekunders klippet från One Directions nya single Story of my Life som kommer 25 november, dör av förväntan!!! Men fan att den ska komma också? .... 
 
Skriver mera när jag har nått vettigt att berätta! :-)
 
Love you ♥
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback