ALL THAT MATTERS

Idag kom klänningen och den är skit fin! Micket nijd ;-)
Har förövrigt inte blivit av med förkylningen och jag hatar att inte kunna gå till gymmet :( men på gympan idag körde Anna och jag falskt sjungande för alla dom som kämpade på med hinderbanan, hahah bra pepp ändå! 
 
Har käkat lite och tagit in hästarna, pluggar arslet av mig och nu har det äntligen klart! Bara engelskan kvar nu :-) Imorgon ska vi filma och näst in till allt är klart inför imorgon, skräckfilm jajamän! Ska ta och ringa hit Anton och be honom läsa igenom min engelska.... brapåengelska kanske ta lite kvag och hallon innan jag går och lägger mig, bra tjock!
 
Ha en bra torsdag, love
 
love it ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback