The mind is everything. What you think, you become

Sitter med Anna på skype och kollar på svenska konserter av 1D, jag kommer verkligen avlida där borta! ♥ ♥ ♥
Har pluggat lite kemi oså men det känns verkligen inte bra inför det här provet, är för enkla svar så det känns som att jag inte kan utveckla det mer och kommer få C?! Värdelöööööst!!
 
Annars har jag inte gjort så mycket än att jag, pappa och bror tog oss ut till spåret och sedan som sagt har jag varit nere på stan osv. Har inget speciellt för mig idag nu så ska väl fortsätta sitta här vid datorn i 100 år till :)))
 
Skriver om något mer intressant en annan gång ;-) love ♥
 
 
Gammal bild
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback