Presents

Redo för att se vad jag fick i julklapp? treårefter :)))
 
hahah förlåt alla ni men jag har verkligen inte hunnit, just nu är dessutom Anna hos mig så ni får ta det ;-) Tänkte iaf berätta lite mer om helgen när jag får tid över #populärabruden  men tills dess, enjoy ;*
 
Alla klädesplagg, smink, underkläder, smycken är presenter från mamma fickpengarattshoppaför + berlocken med stjärnor på ♥
Bilden med locktång, hörlurar och hårloja + tofflor kommer ifrån pappa ♥
Berlocken med ett spöke & hängande hjärta kommer från min älskling ♥
Berlocken med en häst kommer från Helena ♥
Sedan fick jag 500 kr av min svärfa, 750 kr av min farfar, 250kr i presentkort på Tittin av farmor och 500 kr av min mormor och morfar ♥
Sist men inte minst fick jag stickade halsdukar i svart och grå, en mössa, vantar och en parfym från mormor och morfar ♥
 
Kan ha glömt bort något och har inte bilder på allting men jag är väldigt glad över alla julklappar jag har fått och tackar alla hemsk mycket :-)
 
Vad fick ni i julklapp? 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback