Hearts

Tisdag, right? Hade en chilldag i skolan och nu är alla lektioner avklarad! Life's good :D Köpte typ 10 kg godis och åt på EPT när den egentligen var till för att vi skulle ha till en film på engelskan, ist blev det korsord så det sket sig ju! :p fast jag klagar inte ;-)
 
Mamma köpte en ny jacka och mössa till mig så tänkte visa det någon dag men måste bara ladda kameran, totalt urladdad :p Drog iaf hem och fixade klart stallet och har tränat med Cassey Ho, världens bästa tränare seriously! *_* Skypar med Anna just nu och min älskling sitter ute i vardagsrummet med min familj så länge, hahahha stackarn! :* Imorgon är det nätetik dag på skolan så får väl se hur det går, värdelööööst 
 
Puuussss ♥
 
 
Work Hard, Reach Goals! ♥

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback