Första advent

Nu har äntligen första advent kommit iiiiiihhh, längtar som fan till julen. Älskar att få kolla på Kalle, umgås med familjen, käka gött och öppna presenter så klart :p I år får jag inte så många presenter utan får köpa dem själv så det skadar inte iaf :)))) Helt ärligt börjar längta till snön också, ingen jul utan kritvit snö! 
 
Vad har jag gjorde då? Jo ni, förövrigt har jag julpyntat hemma, bakat pepparkakor, spelat FIFA med Natta och Anton och pluggat arslet av mig för att kunna lämna in min uppsats idag. Bra kämpat Emma, första gången på läääänge som jag blev tvungen att sitta ända in på natten för att bli klar med skiten -.- nu är den klar iaf vilket betyder att allt slitande är över, nu blir det inga fler inlämningsuppgifter & prov JIHA lyckligt tjej! Betygen sätts nästa vecka och har fått reda på det flesta resultaten nu på allting, hyffsat nöjd med det mesta så det är inget att sura över ;-)
 
Nä men ska väl avrunda här dåå, 3 veckor kvar till jul nu så taggaaa ♥
 
 
Senaste dagarna
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback