Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Ja men vad ska man säga lixom, någon måste ju vara bäst? Jag tror faktiskt inte att jag har några dåliga vanor mer än att jag hatar när folk försöker prata med mig när jag kollar, läser eller lyssnar på någonting. Då skiter jag i att svara och tror alla att jag inte lyssnar, vilket jag inte gör :p Hatar att fokusera på två saker samtidigt helt enkelt. Dålig förlorare, räknas det in? ;-)
 

 
Annars idag har jag åkt in till stan med älskling och hans familj för att kolla på Jack när han gick Lucia tåg, världens sötaste orkar inte ♥ Käkade en korv osv innan vi handlade lite! Blev erbjuden att gå på bio, The Hobbit men tyvärr är jag inget fan av det så då blev det att avstå :( Ska göra klart det sista på SO:n tänkte jag och sedan snacka med min bebi Anna ♥ Btw, kollade på insidious 2 igår, älskart' alla som inte sett den kommer gå miste om något, finns på swefilmer för alla intresserade :-)
 
Har annars inte så mycket att säga, imorgon är det studiebesök på SAAB så ska väl pina mig runt där ett tag -.- hoppas alla haft en bra helg, kram ♥
 
 
 
Derpfacet Emma....
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback