Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Åh herregud, är det möjligt att kunna veta exakt? Det beror ju på när i livet man vinner det men jag antar att det är exakt just nu? Först skulle jag ge mamma och pappa 100.000 kr var så att det har lite pengar över oså :p Sedan skulle jag lägg undan typ 700.000 på ett konto så har jag 100.000 att röra mig med! Skulle börja med att köpa en Macbook Pro, en iPhone 5s, en maaaassa kläder och smink! Allt det där man aldrig köper annars typ ;-) Åka till New York och Karibien också såklart :-)
 
Det är så himla mycket pengar så jag skulle knappt veta vad jag skulle göra med allt?! Spara undan nästan allting och ge lite till mina päron.... allt annat skulle jag ta av när jag behövde, framförallt när jag blir äldre! Ett sunt förnuft helt enkelt ;-)
 
 
Vad skulle du göra i fall en miljon, hur är ditt upplägg?
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback