Dag 5 – Typ av killar jag faller för

Typen av killar jag faller för är don'tjudgeme de som har mörkbruna ögon och brunt hår, veeerkligen älskar bruna ögon! *_* (Fast i fall det ska vara en blond kille ska det verkligen vara isblå ögon, NiallHoran) En kille ska vara sig själv både runt mig och sina vänner, vill inte bli utskämd och dissad runt hans vänner lixom! En bra humor funkar alltid på mig och jag tycker faktiskt inte att man borde ha samma hobby's and so on för att då blir det inte roligt i förhållandet, man vill testa på nya saker tillsammans och se vad den andra anser vara roligt! En sportig och aktiv kille passar mig då jag har en mycket hektisk vardag, fast samtidigt kunna ha lite chill när jag på helgerna äntligen får andas ut, om jag gillar badboys? njaaaa, egentligen inte då en badboy som folk kallar det är också väldigt omogna enligt mig (alla är inte det men.....)
 
Mode spelar faktiskt roll, jag klarar inte av Mr. sweatpants killar bläääää byt kläder!!! O.o Parfym, kläder, håret osv jaaa allt ska funka ;-) Omg låter som värsta divan men helt ärligt tycker ni om en kille som inte har något annat än en t-shirt och ett par mjukis byxor HELA tiden? I fall, skriv till mig! 
 
Jag tror att jag precis som alla andra vill ha en "classy" pojkvän som klär sig bra, har bra humor, kan vara sig själv, kan överraska osv.. som tuuur har jag hittat en pöjk som stämmer ihop med allting så jag har ett gott exempel ;-) Men det här är lite av det saker som får mig på fall, argumentera gärna emot mig och låt mig får veta era tankar samt åsikter om detta! :-)
 
Killar to die for ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback