50 saker om mig

1. Vad heter du? Emma Marie Gustavsson

2. Hur gammal är du? 15

3. Vart bor du? Nannberga/Västerås

4. Hårfärg? Blont

5Ögonfärg? Blå

6. Hur lång är du? 162...

7. Kär? JAA

8. Singel eller upptagen? Upptagen ;)

9. Hur många har du kysst? Under hela mitt liv eller? Kan ej räkna ;p

10. När och vem kysste du senast? Shit måste vart i torsdag/fredag? Anton såklart ;*

11. Har du hånglat med någon av samma kön? *Pussat*, yes

12. När hade du senast sex och med vem? Det får ni räkna ut själva

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? This one, snart 2 år ♥

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Rolig, stil, överraskande, lojal, kan laga mat är ett plus i kanten*

17. Vad har du för mobil? iPhone 4s

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Dela ut lite till familjen, och spenderat på saker jag vill ha/göra :-)

9. Favoritland? Karibien/ New York

20. Favoritfärg? Svart, Vitt, Ljusrosa och Turkost

21. Favoritfilm? Insidious ♥

22. Favoritbok? Föööör länge sedan, sorry

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon

25. Vad gillar du minst med dig själv? Min kropp

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Väldigt många spelar stor roll i mitt liv ♥

27. En person du älskar – Fler än en iaf 

28. En person du hatar – Hatar nja, ogillar starkt!

29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll tror jag :-)

30. Saknar du någon just nu? Jaaa

31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag föddes 

32. Beroende av något? Mina vänner och familj ♥

33. Ditt livs största misstag? Gått fel vägar

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Anton för han har överlevnads skills ;p 

35. Har du några tatueringar? Nej men vill ha :)

36. Piercingar? Öronen och naveln

37. Vem är mest lik dig? Min mamma

38. Har du någon förebild? Cassey Ho 

39. Vad ska du göra idag? Sova

40. Vad är det värsta du vet? Falska människor 

41. Vad är det bästa du vet? Träna, mat, vänner, Anton, hästen, mode och smink, skratta, sola, prata med människor osv osv.

42. Vad åt du senast? Hmm godis tror jag, lol

43. Vad vill du ha just nu? Pengaaar

44. Vad köpte du senast? Julklappar :)

45. Vem är din favorit kändis? Liam Payne, Patrick Wilson, Justin Bieber, Harry Styles och Jennifer Lawrence

46. Vilken är din favoritställning? Din mamma

47. Tränar du? Försöker varje dag nu :D 

48. När går du och lägger dig? Allt från 11 till 3 på natten hehehhehe

49. Vad är klockan nu? 02.03

50. Är du nöjd med ditt liv? Living life ♥

 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback