Dag 2 - En person jag vill träffa just nu

Hejsan alla goa, härligt med fredag? JA SOM FAN. Har flummat igenom typ hela skoldagen och jag är fan värd lite ledigt nu, puuuh och idag kom snön också ":)"
 
Annars? Jo imorgon väntas en dag nere på julmarknaden med Lénie och Amanda, kommer frysa ihjäääl :( termos och tjockaste vinterjackan, jaaaa! Ska sälja honung med olika smaker så bäst att ni kommer, äter det allvarligen som godis *_* så kom och köööp ;-) Anna och Adisa erbjöd sig att stå där med mig så jag får väl hoppas på det :P Sedan drar Anna med mig hem så får se vad vi kan hitta på :)))) hahahah blir väl matfrossa eller nåååååeh' 
 
Ska snart åka över till älskling och chille pilla litt, FIFA kommer väl antagligen att hamna på listan dåblirdetkrigfan är bara så jävla hungrig så ska väl bara göra det snart hoppas jag -.- Tommy är och hämtar mamma och Victor efter två dagar på sjukhuset, Victor hade tydligen fått njursten eller nå såå.... bäst dom kommer hem snart för min mage äter mig innifrån! 
 
Över till rubriken, Dag 2: En person jag vill träffa just nu
 
 
Liam Payne, namnam! ♥
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback