Köping här next

Hejsan, skit uppdatering men eftersom det inte är så många ändå så klickar in verkar det inte gå någon större nöd på er? ;-)
 


 
Har haft världens mest oturliga lov typ? Först ramlar jag och slår i knät och har typ Sveriges finaste blåmärke nu ":)" och igår ramla jag av hästen pågrund av att jag inte orkade sätta på mig mina "barbacka skor" utan tar glidarskorna så självklart ska fanskapet dampa då, hästjäkel..... samt att min mobil då tydlingen måste ha fått sig en smäll för nu kan jag inte lyssna på musik eller ha ljudlöst utan att ha hörlurar i, fml.
 
Ska senare idag ta med mig Anton och sova i Köping, blir hundvakt åt Tea. Ska försöka smicka mormor så man kanske kan få litt donken? :** såjävlasugenpåmilkshake
 
Får se om jag kommer ut och springer idag igen, märkt att det är jävligt skönt att komma ut och springa i det här vädret! #fetthurtigbrud
 
 

btw, provade Gullivers sommarträns igår, looove
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback