Gammal film och mys med mig själv.

Idag har jag fått mycket bra att använda! c: 2 parfymer, ansikt vård, bra krämer och smink borttagning! Vill verkligen få bra hy D:

Får se om jag kommer iväg och tittar på skor imorrn... men idag har jag varit mest ute med familjen och tittat på tv! haha vi är störda egentligen, inte direkt som en vanlig familj direkt... xd

har ätit lite simpelt fått Jen & Berry's och rört lite på mig, ska inte ta så mycket nu när jag fortf. är lite sjuk :s
Duschat och ligger just nu och tittar på Alice i underlandet, ja den gamla på VHS... men det är iaf äkta bitches!

Haha forever alone och vill snacka med folk, men ingen kul inne :c <3
orkar inte vara nå "rolig" nå mer för idag, live with it.


nej jag tror jag ska köra lite gammel tema idag och lägga in en riktigt snigg bild på mig och mina klass kompisar </3

hah fyfan vilken tid man har haft oxå ;s



Vad har du på hjärtat
Postat av: ronja

HAHAHA euw! ful man var!

2012-03-31 @ 00:05:02
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback