Oh darling understand everything, eeverything ends...

Hej alla mina fina bloggare! :) som kanske några vet har mitt förhållande tagit slut. Men båda hade tydligen börjat känna åt samma håll så vi kommer väl fortf. kunna hålla kontakten!

Idag försökte jag med en bild men mitt utseéende vill inte bli bra på bild och jag kommer därefter inte bjuda på nån..

Från cp-röst t rethosta nad now: KANSKE ÖGONINFLAMMATION :D :D :D HAHAHAHHAHAHAfucklife..

vad händer med mig?! jag som aldrig är sjuk -.- nått känns inte riktigt rätt här... hm..

Mitt i natten vaknade man oxå och var helt utom sig för man inte hittade sin mobil i sängen, tittade åt det håll musiken spelades och DÄR ligger även mobilen! :) asså vafan gör jag? xd

Hoppas dagen kan sluta bättre än så här.. annars vett'fan :c



Ett av mina favorit citat: Går det bra eller går det som vanligt?, haha så jävla bäst xd
( om ni undrade ) :$


Visste är det kul att man kan riskera hela sitt liv för att man älskar en annan, när den sen väl krossat dig vill inte ens se den i ögonen, varför lät du ens den personen komma dig så nära om du redan fått samma skit av andra innan? " För du trodde det var den rätta? " Isånt fall är du som mig... ( är inte så nu! )




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback