I will find a end, but still.... I don't know if it's right or left.

Imorgon börjar skolan, great.nej. Som tur har jag iaf Anton vid min sida denna kväll så att jag inte flippar ur, är så rädd att jag blir ensam. Fan vad jag rädd jag är för det, bevisa att jag har fel imorrn! Fixat klart kläder, och dator men själva lugnet har jag inte hittat än, fuck. Väntar på att Anton ska komma tillbaka med lite kläder och sen ska vi duscha, tack gode gud att han kommer finnas här första natten, behövs <3
 
Okej, alla ni från skolan, hej jag heter Emma och jag är rädd att ni kanske glömt mig.... bli vänner igen? :S
typ vad jag förväntar mig att jag kommer behöva säga imorrn.
 
 

Sommarlovet var för kort, jävla sommar att aldrig komma heller, fitta. // Over and out.
 

fula mig, är det bara jag eller ser jag annorlunda ut?

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback