Woke up, spoken to my baby <3

HEEJ, idag ska ni inte få ett lika långt och farofyllt inlägg ;)

Vaknade runt 11.07 idag av att älskling ringde mig. Utan ljud oxå, haha så jävla pro! Saknar honom så gud vette fan! :c
ska bli så underbart att få träffa bästa vän och min kille idag! Älskar er <3


Ska väl ta och hjälpa pappa med frukosten och göra mig iordning då vi åker hem till mamma runt: halv 4 och hämtar Jonna halv 5! Bilder på klänningen kommer ni får se sen, eftersom den kommit nu! :D hahah så jävla nice alltså! c: <3

stay cool rockin' bitches, chiao.



slänger in en bild på min bakgrundsbild ;) <3



älskar dig! <3 :*

Vad har du på hjärtat
Postat av: MissNosebleed- en av Sveriges största alternativa Konst-bloggar

sv: har funderat på turkost också, men det är inte riktigt min färg tyvärr, kanske senare :D

oki nice! tack för din kommentar! <3

2012-04-03 @ 12:46:53
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Postat av: ronja

Tack bästa! <3 Jag försöker för jag vet att han inte kan vinna över mig på samma sätt som han gjort med mina syskon. Älskar dig Emma!<3

2012-04-03 @ 14:00:23
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback