Tids inställt!

hej alla mina fina, när ni ser detta kommer jag att sitta på bussen på väg in mot stan för att sen hoppa på bussen till Stockholm, haha känns jobbigt att inte kunna ha kontakt med någon :c inga pengar på mobilen och jag tänkte inte ta med mig datan på båten! Får kanske låna pappas mobil och ringa runt lite ;)

Outfit för buss resandet:







bara för att jag inte kan vara seriös på bild x)

Iaf, hoppas alla hittar på nånting att göra nu på lovet och att det blir riktigt bra!

Btw, Jonna! Om du ser detta så ring mig, vi kanske kan hämta upp dig på tisdag om du inte har skjuts! :)
Och för som inte visste vad som händer på tisdag ska hon och jag på Anton, Sebbe, Koller och kanske nån's mer lan.

haha fyfan vad jag kommer störa älskling men jag har lovat dom andra att inte ta han allt för mycket :s får se hur det går :p

Nu får ni alla ha det riktigt bra och bilder kommer senare och massa massa att läsa! :D

Kommer sakna er, puss hejdå! :* <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback