There's a light that I can't find. Maybe it's too far away... Or maybe I'm just blind...

So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone
Everything I am
And everything in me
Wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good
So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone

Love me when I'm gone...




Ja jag tycker den låten är underbar?! <3 Lixom TEXTEEN! :O

Och just nu sitter jag och taggar inför över en timmes väntan innan bussen kommer.. yey to be me.
haha nej jag har Lénie :) fett med coola hestar B-)

ah, provet idag gick väl hyffsat.. tror jag.. ehh :P
haha dom har haft spexfoto idag och jag höll på att dö vid maten .. tittar upp och ser nån med kaninmössa
(öron/mössa) och blå röd dräkt (clown) efter en stund ser jag att det är Anton, och han rapeface:a mig x'd jag vart rödare än en tomat och skrattade hejdlöst! haha fyfan vad söt han var! <3 Min pojkvän jah! ;)

ah jag skriver mer sen, chiao! :>


g08_sX on Make A Gif, Animated Gifs


Ja.. jag har fått väldigt många frågor om hur min klänngen(skolavslutningen) ser ut och nu har jag fixat det åt er, titta på! :)

Vad har du på hjärtat
Postat av: elsa

men guuud vad söt!<3

vart har du köpt den?? :O

har inte sett den någonstans :O

2012-04-19 @ 18:39:07

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback