The only thing that's matter is you ♥

Hej alla mina små tjockisar >:3, it's rapeing time! :D
haha okej nej men jag har blivit tillsagd att blogga idag igen, men jag gör det nu efter 2 timmar :p ursäkta min seghet ;*

idag har inte mycket hänt, kramt min älskade vän Jonna, torkat tårar, skrattat arslet av mig, myst och pussat Anton 10 000000 gånger och ridit en snabbis i skogen :3

Jag orkar inte sitta och detaljera idag, vilket jag antar ni tackar mig för? ;)
Imorrn hinner jag inte se Anton nånting, buhu :'c men han ska iväg t Stockholm med klassen och kommer hem vid typ 9! Tar chansen och pratar nu ist ;* Min lilla bebbo, love you! <3

Och Anna (jag misstänker) eller nån annan... en facerape till och ni kommer dö en smärtsam död... jag kommer hemsöka er.. just sayin'! ;o

Okej och nu över till er andra....... hejdå! ;*


Ge mig sommar, okej, bra, tack!







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback