Say you love me <3

Okay guys, I have'nt that much to tell but if you just want to know a little bit I can tell you this, my middle-finger is pointing at you RIGHT now :)



Hahah kom på den lite sådär random nu :p

Iaf har varit i V-ås och myst med Anton :*
Sov as länge duschade och fixade oss lite...

halavsov lite till, åt mat och titta på film, jag råka slummra till lite lätt och det var himlen! När jag vaknade blev jag fett deprimerad :c jag låg ju as skönt mot hans bröst invirrad i hans armar <3 + att jag var jätte såsig och inte vill lyfta på mig :p

åkte sedan hem och fick ta hand om Hugo lite, hoppade studsmatta med Hugo och inom kort kom Anton igen :D
haha det var fett kul ju, blir nått att syssla med i sommar sen :3 åkte lite moppe runt på vägarna där ute och kom hem och krama om varandra och pussades sådär hela tiden ( vilket vi alltid gör ) ;)

Helgen har varit PERFEKT och våra 2 månader blev as bäst :* as grym film, god mat och mysa, mysa, myyyysa!
Älskar dig mest bebbo!! <3

Skype med Anton och ska kolla på BB tänkte jag :p iaf, nu ringer han närsom helst upp mig igen... så ni får ta och lesa lart sketen nu och gå och lega er era jevla nasisteer', dö, hejdå <3





Älskar dig bebbo, och eftersom att du tog min/din klasströja så får jag ta din andra som jag lånat jätte länge nu och kommer ha väldigt länge till ;* <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback