Like a boss.

eh ja... rubrik är helt min egna fantasi och jag tycker verkligen (inte) att den passade, japp så vare!

haha jag har varit cool hest och gjort dödsvolten idag på id. haha trodde jag skulle dö först sen gick det bättre, sen höjde vi till högsta efter ett tag och då gjorde jag själv, trodde jag skulle ramla ner och slå ihjäl mig men nej.. bättre än så gick det iaf :D stolt tjej ^_^

Och gjorde världens fail och glömde datorn hos Ingeborg ( sång läraren ) haha kom på det när jag precis satt mig på bussen! :s fett jobbig känsla.. fast nu har jag fått tillbaka den, muhahaha :3

Har varit hos Anton idag, det är alltid lika bäst <3 :*
Och just nu sitter jag här och ska duscha läsa lite och se om jag kan hålla mig vaken ett tag till för en konversation med Jonnish :>               wish me luck guys! ;)










fett seriös bild från Biologin med Mattis idag ;)








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback