I'm a hopeless case †

Gudars vad min blogg suger.. haha ska bara ta och orka bry mig ;*
haha nej men jag tänkte berätta lite från idag nere i stan och hur awesome det varit c:

Vakande upp brevid min älskade Anton, fixade allt ute i stallet myste lite med Anton och så åkte han hem, jag tog mig tiden att träffa min fina vän Jonna <3    Ätit Ben&Jerry's, lyssnat på bra musik blivit emo när det några av våra kära band som inte kommer att komma till Sverige detta år... pratat allmänt mellan himmel och jord, gjort as heta giffar och skrattat our ass off! x) blåst såpbubblor och tagit massa kort! :) det var verkligen värt att åka in och träffa Jonna, det var så länge sen vi umgicks själva <3

Ligger just nu hemma i min säng med min kära syster brevid mig och lyssnar på fin musik och så mår jag illa, haha har bara ätit frukost och massa godis, blir ju lite misstänkt eller vad tror ni? ;)

Pratade inte för så länge sen med Anton som ville "kolla läget" ;*
och just nu med Jonna :3

nu ska jag forts. dega här och bara försöka vila mig lite kanske, iaf... CHIAO! <3
(btw, bilder från idag kanske kommer :> )




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback