I'll stop the whole world, I'll stop the whole world from turning into a monster and eating us alive.

Haha snackade lite med Jim och han ska kanske dra med mig till Sabaton i sommar, fyfan vad nice! ;D
haha skulle vart nått asså!

Nu var det ett tag sen jag skrev men iaf min klänning ser as bra ut och jag är as nöjd! :D men jag orkar inte lägga ut en bild ;$

Hade med mig Jonna hit igår och senare gick vi över t dom andra och lanet, mötte Anton på vägen hem och kanske 1 min efter att jag gått ur bilen kommer han där efter, fyfan vad jag har saknat männiksan och sen var han tvungen att åka :c

gick iaf dit sen och Anton hängde med oss hem och sov sen och igår sov jag med han och Sebbe i skolan, alltid lika obehagligt men alltid lika mysigt att sova med Anton <3

Han fick fan upp mig på övervåningen idag på morgonen, respekt!
Efter att ha tagit en våffla och degat med BB så ska jag ta mig i stallet och så kommer vl Anton förbi sen? Om jag har tur kanske han sover här igen :3 hihi vi får se, iaf ses :*




Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback