Head under water, and you tell me to breathe easy for a while. But breathing gets harder, even I know that..

Hej alla glada och väldigt emotionella som mig, haha nejdå men fyfan vilket väder :c
Man blir ju inte direkt glad av det, väder har en sån stor inverkan på mig. Det typ styr i mitt humör :S
(för jag vet att ni ville veta det..)

Första skoldagen idag(och?).. den sög.. fick så himla mycket och göra för att man inte var i skolan veckan innan påsklovet, fan allstå :(

Har suttit och pluggat massa SO nu och ska ta mig ut i stallet och släppa in hästarna nu och sen dra över till Anton! :*
Hihi det är alltid lika wonderful! <3

Jätte sugen på nått sött men jag måste hålla mig, fyfy Emma nej det är inte bra!!
haha gud vilka intressanta saker ni får veta idag ;)

iaf nu ska jag ta och släppa in hästarna som står där alldelles blöta och vill in, Emma är en snel hest :3
over and out / Event. ;D




Och ja det är häften, vilket gör allt mycket roligare.. ehehehehe NEJ! D:



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback